Lunch

Ska vara iväg vid kl12 och käka lunch med Addes kusin tjej Sanna, hängde ni med?
Henne jag brukar/brukade promenera med, ska bli kul.
Adde jobbar ju kväll så får sysselsätta mig själv lite.
Blir så rastlös av att bara vara hemma en hel dag, bara jag och Alva.
Men ibland är det bra skönt.

Igår träffade jag ju min kusin och dotter, supernice!
Deras dotter pöå 4månader, skrev fel i tidigare inlägg, är nästan lika stor som Alva.
Antingen är Alva en liten dam, eller så är Tora en stor dam.

Var hemma hos S och F igår och fira Nellie om fyllde 1år, men hon hade somnat innan vi hann komma så hon öppna sitt paket idag.
Vi fick tårta, snacka om att det går bra att hålla igen, eller inte!
Kom hem rätt så sent, Alva sov till kl5.30 i morse, såå va skönt.
Somna om efter lite mat och en torr blöja.
Har varit några tråkiga nätter ett tag nu.

Men är ändå trött som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0