Nötter

Sitter framför tv:n och datorn såklart och mumsar på nötter (de gör mig spyfärdig) men ändå sån äter ja dem.
Min tok till karl har fått för sig att göra railsen (stavas?) på bilen, de som sitter på taket på kombi bilar, iaf silver färgade. Så nu sitter han i hallen och slipar dem för fullt, men ca 1cm tar runt 5min, så nu har han och göra :D

Idag har det varit lugnt, fixat i stort sätt klart köket som har stått halvfärdigt i nästan ett år, när det kommer till fin detaljerna så tröttar älsklingen min. :)
Men nu är det gjort.
Ska börja med lillans rum snart.
Blir ett prinsess rum!

Om man ska börja fokusera på tv:n., andra avsnittet på olycksfågeln1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0