20 Juni

Jag var nog inte ensam som följde Bröllopsmiddagen igår? Kunde bara inte låta bli.
Tyvärr missa jag bröllopet, var inne i Lkpg och shoppade, får hoppas att den gåri repris någon dag annars så hade min mamma spelat in det.
Blev som sagt lite shopping, en tröja till mig, även mysbyxer, men det var faktiskt förstora så de ska jag byta, inte så kul när det ser ut somman har sveriges störst bullf**** alltså väldigt stora där!
Lite grejs på ikea och Adde shoppa loss på Biltema. Och mina päron ska vi inte tala om, handla upp hela ikano :D

Till lilltösen köpte vi faktsikt en pool med en massa bollar till, har smitttas av massa andra bloggare som gjort det till sina barn.
Tanken vara liten present till hennes födelsedag, men vi kunde inte låta bli och ge det nu :)
Och hon älskar`t!
Blev en liten mindre pool så hon kan bada i den utan att drukna hehe, och sen skymmer den lite mot solen vilket jag tyckte var suveränt!





Även faster gilla den!

Kommentarer
Postat av: Louise, mamma till Alva

Hördu,man skriver inte bull*****.Poolen blev ju kanon till lilla Alva gumman.Pappa/morfar

2010-06-20 @ 13:47:28
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: fanny

Så himla söt. Vilken häftig pool.köpte ni den på ikea med?puss

2010-06-20 @ 20:54:23
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh vilken härlig pool! Längtar tills min Elliot blir lite större, så man kan leka mer "på riktigt" med honom :)

Kramar

2010-06-21 @ 12:12:52
URL: http://trasslet.se
Postat av: Manuela

Vilken fin pool! Kram<3

2010-07-04 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0