Besök

Besöket på vårat dagis gick jätte bra. Tror Alva kommer trivas riktigt bra där.
Det är nog jag själv som är det stora problemet!
De talar och bebisarnas seperationsångest fast men jag tror nog f*n att mammans är värst. Ja, jag börjar böla när vi går runt på dagiset, vill inte lämna mig ifrån henne. Tänk om man hade det så bra ekonomiskt att man kunde vara hemmafru och på så sätt slippa allt med dagis.
Men och andra sidan är det nog nyttigt för barnen att vara på dagis, leka, träffa andra barn.
På dagiset sa de också att när de är så små som Alva kommer vara går det oftast lättare för dem att bli inskolade :)
Blir nog bra det här, litet och mysigt dagis som jag har hört mycket gott om!

Snart kommer Kim och Leah på besök, barnen ska få busa lite och vi mammor ska prata skit!!

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Tack för kommentaren!

Måste bara fråga om du vet vad som har hänt, för det lät lite som det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0