Fyllefesten

Här kommer lite bilder från fyllefesten som jag så fint satte mig ner vid datorn och klämde in ett jätte kuuul inlägg, haha ite skratt kanske ni fick i alla fall.

Emma o Sofia

Sanna och Kim

Folk :)

Mer folk

Och så igen!

Denna bjuder jag på, Kim o Ja!

Fyllesvin!

Har nog fått med alla på bild, utan en person och den rackaren höll sig undan bra!!!
Fy på dig Manuela!!!!
Och nu till två andra bilder, så går de om man dricker för mycket :D

En dålig Fredrik :P


och en dålig Kim!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kim ditt fyllesvin, du ska ju va den bättre systern?! Haha

2010-06-07 @ 20:35:25
Postat av: Kim

Mmm fina bilder din skitunge!! ;)

2010-06-07 @ 21:24:28
URL: http://kimpersson.blogg.se/
Postat av: Manuela

HAHA vilken otur att du inte fick med mig på kort! Puss :)

2010-06-08 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0