Gått två steg

Idag har min älskade lilla unge gått två stapliga steg, hänt två gånger idag. Snacka om att man blir stolt!!
Hoppas det fortsätter så här och att det inte stannar av, skulle vara kul om hon gick till sin ett årsdag, men ingen press inte. Hon tar det i SIN egna takt!

På förmiddagen knalla jag och Alva hem till Sofia och hennes barn, även Manuela med Michelle kom dit.
Vi festa på rabarberspaj och vaniljvisp, mysigt så <3
Och där var vi en stund, sen blev det dags för Sofia att lämna sina barn på dagis och sen jobba.
Så Manuela och jag knalla hemåt ihop, alltså 40min promenad x 2 :)

Här har vi käkat lite mellis, ska snart se om Alva vill slumra till en sista gång för denna dag?

Tänkte åka till mina föräldrar att hälsa på sen om de ska vara hemma.
Och ikväll är min nya favorit serie på tv:n, Cougar town, med Courtney Cox i huvudrollen, jäkligt bra serie.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Åh vad roligt :D Duktig tjej!

Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Duktig tjej!! :D

2010-06-09 @ 20:26:34
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: caroline

Vad duktigt, spännande!

2010-06-11 @ 15:22:10
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0