Promenad med mor

Idag bestämde jag mig för att följa med mamma på en promenad, de har ju hund så det blir en del turer för dem.
Mötte upp henne på mitten av oss, sen fortsatte runt östermalm och sen till dem.
Stanna på en kaffe och macka, de fick busa med Alva.
Och sen har jag gått hem igen.

Bestämt mig för att ta tag i dessa överflödiga kilon igen, vägde mig förut, +1kg på en månad. Faan!
Kommer att misslyckas, hade bestämt att jag skulle gå ner grav. kilona tills Alva blir 1år, men svårt att gå ner 5kg på 1månad om man ska vara hälsosam, får flytta fram det tills hon börjar på dagis i höst :/

Måste också berömma min duktiga mamma som gått ner ca12kg sen i mars <3
Även pappa har cvarit duktig och gått ner några kilon.
Hoppas de kan smitta av sig lite!

Imorgon är det studentfirande av mina bröder och ena kusinen. :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Pappa va med lotta o hennes man o skrev in sig på viktväktarna, han vill också gå ner i vikt.=).

2010-06-03 @ 13:29:10
URL: http://fannyekberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så söt din dotter är :)

2010-06-03 @ 14:59:30
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0