Röd rygg

Har visst brännt lite kött idag, alltså mitt skinn på min rygg. Svider lite sådär halv gött.
Hihi får man lida pin om man vill ha lite färg, är ju skritvit!

Idag samlade det lilla mamma gänget med barn och fikade, barnen busa och vi mammor fick springa efter dem hela tiden :D
Lustigt att man inte bränner fler kilon egentligen? Men vi fick i alla fall en himla tur med vädret.

Följde med Sofia in till stan en sväng, hon shoppa lite till barnen.

På eftermiddagen har vi varit över hos grannarna, fick nybakat gott bröd och mysa med bebis.
Bara en månad gamla, kan inte fatta att Alva har varit så liten och pluttig. Skiljer bara 10månader på deras bebisar och min "bebis" men snacka om skillnad på size och utveckling.
Händer verkligen en hel del på dessa månader.

Jaha nu är det slut skrivet av mig, sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Hihi aah nu börjar svullnade lägga sej lite så jag slipper det där strama helvetet :P Tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0