Skatten

Såg nyss att skatten kommit in på mitt konto, fasen vad gött.
Men får inte röra dem, de ska nämligen gå till våran semester i sommar :)

Ändrade planer igår, Sanna och se Emma kom hit igår istället, jätte trevligt.
Snacka och käka lite mat.

Gosar med nallen

Inte sitta i knät på Sanna

Idag har dagen först spenderats med Malin och Siri, verkligen jätte kul att ses igen.
Pratat om det länge men aldrig blivit av, men nu så. Och det va på tiden!
Barnen busa på och vi snacka en himla massa, vi hann även med att både käka, fika och gå en lite promenad.

Efter det att de åkt hem gick jag till mina föräldrar en stund, så trevligt så. :)

Siri och Alva

Siri och Malin

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin fina sanna på besök.=). säg till om du behöver hjälp på lördag kanske jag kan komma tidigare, ska ju hjälpa pappa o måla hela dagen.=). Ska bli trevligt. =). puss o kram

2010-06-10 @ 20:09:33
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0