Sol Sol

Åhh vilken solig morgon, älskar`t!

Inatt har jag verkligen fått sova, sövde Alva vid 20.30 och sen hörde jag inte ljud för ens 6.30 i morse.
Såna nätter jag vi inte blivit bortskämda av, kan nog räkna på EN hand hur många det är.
La över henne till mig och så sov vi en timme till. Gilla!
Adde ha börja tidigt denna vecka, så han fick inte vara med och mysa.

Nu på förmiddagen ska jag träffa mitt mamma gäng nere vid dockan och fika, sen på eftermiddagen ska vi över till grannarna och hälsa på. Kika på små bebisar, 1månad gamla :)

Äter smörgås på morgonen

Ser ni tuppkam o tänderna?

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Söt hon är :)



Hoppas ni får en bra dag!

2010-06-16 @ 10:12:38
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0