Fortsätter nedåt

Japp, vågen fortsätter nedåt.
Har inget och skryta med idag, -03,kg, men är glad så länge det inte går uppåt.
Med tanke at jag varit på två bortbjudningar och ett kalas så är jag stolt :)
Trodde helt ärligt att det var uppåt på vågen idag.

Annars så har ja haft lite sovmorgon idag, lagat mat och haft besök.
Alvas faster Emma var här med en kompis, fikade och var ute på en promenad i solen.
Sen kom pappasen en sväng.
Har som sagt även varit iväg och vägt mig.
Adde han jobbar kväll, så nu sitter man här och njuter :)

Alva tar några krypsteg för varje dag som går.
Hon tar sig äen framåt på ett annat lustigt vis, typ går med benen fast hon sitter ner.
Ser jätte kul ut.
Hoppas hon lär sig detta snart, för hon är helt hysterisk i mellan åt,
men det förstår.
Tänk att vilja komma någonstans och inte kunna det tillräckligt snabbt.
Duktig är hon allt, min lilla tösabit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0