Leksaker

Tack för den finna kommentaren Angelica, men egentligen är jag inte duktig.
Fuskar hela tiden, ingen karaktär, som det så fint heter :P
Men jag är med i Viktväktarna, tycker det är skit bra, då man får äta allt men i skaplig mängde.
Kan jag starkt rekommendera.

Vad gör man annars, sitter och sörplar kaffe och Alva springer runt i sin gåstol, blir jobbigt att "krypa" hela tiden på golvet.
Men det går undan nu, tar sig från rum till rum, hämtar leksaker. Gulligt.
 
På tal om leksaker så ska vi köpa lite pling plong, alltså leksaker som spelar.
Någon som har några tips på roliga?

Vi boka en stuga igår och förhoppningsvis blir det den vi boka, fick inte reda på om den fanns eller inte, så de skulle troligen ringa dit idag och kika.
Blir västkusten, har aldrig varit där så ska bli kul.
Ska ju dit med Fredrik och Sofia med kanske i sommar så det blir x2 :) 

Idag ska jag upp till Bvc, på mamma träff.
Ska bli kul med och se hur damen ligger på kurvan, tycker hon dragit väg på längden?
Återstår att se, kanske promenerar upp till Lyckorna? orkar man? möjligtvis.

Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0