Måndag kväll

Då var det redan kväll.

Fick ju fika besök som jag i tidigare inlägget skrev, Annelie och hennes Elina kom hit.
Alva oh Elina babbla på med varandra, tror de härma oss två :P
Efter de had åkt blev det lite fix i köket och sedan kom mina föräldrar.
Sen har man badat och nattat Alva.

Imorgon ska jag iväg och väga mig igen, den här gången jag SÄKER på att vågen visar upp.
Jag vet, skriver det varje vecka men känns direkt om man gått upp.
Känner mig svullen och uppblåst, sen festa jag i helgen och har ätit våfflor två gånger denna vecka.
Så imorgon kommer jag få stå och skämmas.
Men ska jag ner mina sista fem gravidkilon innan sommaren så måste jag verkligen skräpa mig.
Inget mera fusk här!!!

God natt på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0