Sådan mamma, sådan dotter.

Idag var jag ju på mamma träff fick se en film om att sätta i halsen.
Kan tala om att jag blev med rädd för att det ska hända än innan, en av mina stora faser jag har.
Att Alva ska sätta nåt i halsen så man får banka ut det.
Men till något positivare.
Alva har ökat till 8860g och är 69,5cm.
Alltså +200g och 1,5cm på mindre än 2veckor :)
Duktig flicka.
Fick även svar på varför hon är så gnällig, hon håller ju på att lära sig krypa och då behöver de mer uppmärksamhet och tröst. Lilla snuttis.

Vägde mig nyss på VV -1kg :)
Duktiga jag, hihi.

Blir film snart!


Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Göttans :D



sv : Tackar!

Postat av: anna

de gäller o försöka hålla sig lugn när dem sätter i halsen. inte de lättaste precis. Teo har satt i halsen ett x antal ggr o hjärtat sitter i halsgropen

2010-03-02 @ 09:14:42
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Va bra o härligt gumman! 1 kg är ju mycket, skit bra. duktig du är =) kramar

2010-03-02 @ 14:50:13
Postat av: caroline

det är en utav mina rädslor också :S

2010-03-03 @ 09:18:06
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0