Svar

Svar till Hanna:
Kul att du kikar i på min blogg och tack :)
Det är en Brio Sing vi har men en -08 modell.
Den är smidig och lätt men fruktansvär bred, man dunkar i allt om, man är du som måttar med sittdelen.
Har börjat lära mig nu.
Går man mkt på asfalt är den bra, men med gropigare terräng är den värdelös, rätt stötig.
Men är mer nöjd än missnöjd med den :)


Snart kommer Emma och Johan, vi ska bjuda på lite käk som tack för barnvakten igår :)
Det blir:

Fläskfilè med gorgonzola, champinjoner och lök (gryta) det serveras med hemmagjord klyftpotatis med en grönsallad som innehåller bl.a avocado och fetaost...

Intressant va??? :P

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Okej. Jo dom får ju det! Skulle va kul att komma ut med Vincent på lite sånt! :)

Ja vi hänger gärna på på torsdag! Vore jätte kul. :)

Vet inte om det dimper ner papper och sånt om ÖF? Har inte fått nått än så det är ju inte så lätt att veta vart det finns osv.. å så är det nog lättare och roligare om man går dit med nån man känner.

Vi kan väl höras på onsdag eller nått?

kram

2010-03-29 @ 08:49:20
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för svar!

Det är vad jag har hört också, att den är bred och stötig.

Synd bara att vi fick reda på det EFTER vi beställt vagen, men så går det med "impulsköp".

Aja den är himla fin iaf, och liggdelen är ju både rymlig och mysig tycker jag:)

Ha det bra!

2010-03-29 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0