Tiss

... så har Alva börjat säga till katten Tessan.
Adde och jag säger ju minst en gång om dagen Var är kissen, där är kissen. Inte lustigt om hon börjat härma det ordet.
Har även tyck hört henne säga titta, men hörde kanske fel, men även mamma, utan att upprepa det ett flertal gånger på rad. Sen är ju frågan vad hon menar med mamma också?
Känns lite för tidigt med prat än, men vet inte.

Ser att det blir mkt stavfel när jag skriver, men mitt tangent bort är väldigt segt, därför ord fattas, men sen missar jag väl lite med.

Jaha magen på Alva fortsätter vara orolig, kräkts och haft diarrer efter lunchen, börjar bli lite orolig faktiskt :S
Ringa sjukrådsgivingen, och det har jag gjort. Fördligen haft hon fått någon bakterie i magen, så ska köra en skonsamt kost åt henne i ett par dagar. Inga frukt och grönsaker, bara kokt mat, potatis, kött och fisk. 
Ska även byta välling till majsvälling.

Lite bilder jag tog förut:












Lite från mig, ska snart bege mig till affären när Alva vaknat och handla skonsam kost till tösen.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Attans va söt hon är!! <3

2010-03-31 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0