10månader

Idag blir min skruttis hela 10månader, fort det går! Paniken kommer!!

Ska snart iväg på introduktion med jobbet, 9-16, en heldag, Alva får vara med pappa tills hans börjar jobba sen tar lillans morfar över.

Alva ställer sig ju upp hela tiden som jag skrivit förr, men har jag nämnt hur duktig hon är på att sätta sig igen?
Hon hukar sig ner och sen böjer sig så hon kan sätta ner handen mot golvet, duktig och försiktig :)
Hon har även börjat släppa bägge händerna mer och mer, kommer på henne flera gånger med att stå utan stöd, lite för vågat enligt mig.

Ska bli kul att få gå på 10månders kontrollen, och om det har blivit lite ökning, blir inte för ens 26maj, ett tag kvar med andra ord.
När jag var 10månader så var jag 75cm lång och vägde 10,340kg, jag lärde mig gå två veckor innan min 1års dag.

Nehe ska fixa lite nu innan jobbet kallar!

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Grattis till henne!! :D

2010-05-12 @ 21:51:45
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Benny

Morfars lilla prinsessa,jag älskar dej så otroligt mycket,jag kommer alltid att finnas där för dej och hjälpa dej.Puss/kram morfar

2010-05-17 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0