Ett år äldre

Då blev man ett år äldra idag, hela 24 år, Grattis till mig!!

Tänkte faktiskt del med mig min mammas förlossningsberättelse:

"Jag gick på måndagskvällen med värkar som blev alltmer regelbundna, så vi beslöt oss att åka in.
Det var då öppet 3cm, så jag skulle få nånting att sova på under natten och sedan fortsätta nästa dag.
Benny (pappa) åkte hem. Jag vaknade efter ett tag och då var det nästan helt öppet så jag ringer efter honom.
Klockan 05.10 sticket de hål på vattnet och då kom Benny. Jag får krystvärkar nästan direkt och klockan 05.31 var hon ute."

50cm lång och vägde 3260g

Tycker att det är så kul att läsa om sånt här, nu när man själv är mamma.
Kul att et finns sparat och hon skrivit i en bok om mig.


Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Grattis! Vad roligt att du skrev din mammas förlossningsberättelse :)



Sv : Tack så mycket :)

Postat av: stine - mamma till Wiggo

va roligt att ha sin egna förlossningsberättelse :)

GRATTIS PÅ DIN DAG hoppas du fick en bra dag

Kram

2010-05-27 @ 19:04:35
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Grattis till dig =)



Har hon börjat gå så smått eller?

2010-05-27 @ 21:48:12
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0