Fixat och trixat

Har varit ute i stort sätt hela dagen.

Alva och jag åkte till M-blommor och åter igen köpte lite uteblommor, till ena krukan på baksidan.
Känns mlite onödigt att greja där för det ser ändå ut som hej kom och hjälp mig, men altan går sakta men säkert.
Regnar ju hela tiden och jag jobbar ju lite extra när Adde är ledig, gäller att finna tiden!
Sen blev det en kruka till framsidan och en blomma till den, min gamla gick sönder i vintras.

Har också varit uppe vid graven, hos Addes mamma och satt en fin blombukett <3

Planterat och rensat lite ogräs.

På kvällen har vi grillat hos mina föräldrar och nu sover Alva sen en timme sedan tillbaks typ!

Väntar på att karl ska komma, ska slänga på Wallander - Arvet då :)

Glad i morse :)

Mina fina!

Käkar korvbröd, gott!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

många härliga bilder :)



hoppas ni haft en bra helg :)

2010-05-30 @ 22:15:37
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0