Ledsen

Min tösa har varit ganska ledsen till och från idag, har börjat gråta hela plötsligt och det har sprutat tårar.
Likadant när min pappa var barnvakt, men hon har varit nöjd där, men som sagt börjat gråta ibland och efter jag hämtat henne också.
Tror det är tand nr2, har ju sett att den också är på g, och denna är kanske mer kännbar.
Tog tempen, och den låg på 38,3, så lite feber var det. Hon fick somna väldigt tidigt idag, men inget att kämpa med att hålla henne vaken när hon inte mår bra.

Gick bra på introt, men var väldigt kallt och satt lyssna på folk som prata hela dagen, man blir ganska trött. Men det var viktiga saker så det var bra att gå på.

Måste bara få berömma Alva lite igen, innan läggdags busa vi lite och hon står och håller i soffbordet, böjer sig ner och plockar upp en leksak från golvet, men fortfarande står hon :)
Och jag berömmer henne såklart och så låtsas hon tappa den igen och plockar sen upp den och så håller det på ett bra tag, min mystjej!
Även testar sig själv med att släppa taget och hålla baland är kul :P

Somna direkt <3

Alva med mormor

Kattens nya hak!


Kommentarer
Postat av: caroline

Vad du e lik din mamma!

2010-05-13 @ 12:27:08
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vilken fin bild på alva och hennes mormor! Inramning? Kankse du kan komma en stund på kvällen nästa lördag? =S vore så roligt. p o k

2010-05-13 @ 16:30:18
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0