Ny vecka

Då har vi knallat in i en ny vecka och denna bjuder på en massa trevligheter!

Först smyg premiär för SATC, pengar kommer, min födelsedag, grillning med S och F och sen ska vi ha födelsedagskalas här hemma.
Jag och karln slår ihop våran, han fyller nämligen nästa vecka, så tar alla på en gång istället :)
Gud vad rolig denna vecka kommer blir, hoppas ja!

Det gick föresten jätte bra för Alva att sova borta, var bara ledsen en gång och då hade hon ramlat, och sen vakna till EN gång på natten och snurra lite.
Fasen så bra!!
För mig gick det också bra, lite ledsen när hon åkte men sen blev det bra.
Sovmorgon till kl12 :)

Idag har vi varit på Öppna förskolan, mötte Manuela med Michelle och Kim med sin Leah där.
Och såklart Sofia, hon jobbar ju som redan skrivet där!
Kanske blir att träffa Kim och Leah senare, beror på när Alva vaknar!


Min vackra tjeja, några månader sedan!

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Vad skönt att det gick bra för lillsötan att sova borta :)

Postat av: stine - mamma till Wiggo

skönt att det gick bra att sova borta, vilken fin bild, hon är ju såååå sööööt

2010-05-24 @ 19:49:18
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Denise- Emilias Mamma<3

hehe jaa :) tack så mycket :D

2010-05-25 @ 14:32:46
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0