Ok

Japp min natt var helt ok, Alva överraskade oss och sov i 8tim i sin säng i natt :)
Vakna väl runt kl23 och var ledsen, men bara trösta henne lite och sen somna hon om, sånt gillar vi.
Fortsätt med det stumpan!
Själv kunde jag inte sova så bra, är väl van att ligga trångt, bara låg och snurra, hehe.

Igår jobbade jag, gick kanon, blir lite jobb nu på eftermiddagen igen, min mormor kommer en sväng tills min karl kommer hem från jobbet.

Ska se om Kim vill hänga med på en promenadmed barnnen nu på förmiddagen, solen skiner ju :) 

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Då får jag ju säga grattis. Vad skönt.



Ska prova blanda 50/50 med min mjölk idag. Håll tummarna

2010-05-19 @ 08:59:41
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0