Lite tid över

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick sovmorgon :)

Vad gjorde du klockan 08 i morse:
Började jobbt

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Nattade en febrig och trött Alva

Det sista du sa högt:
Godnatt, älskar dig!

Det senaste någon sa till dig:
Hmm Alva språk, förstod inte riktigt den meningen :P

Vad har du druckit idag:
Vatten

Vad var det senaste du åt:
En glass

Vad var det senaste du köpte:
Alvedon till Alva

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit

Vad är det för väder hos dig nu:
Kallt och frost

Godaste glassmaken:
Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jodå

Sover du tungt:
Nej, inte längre

Drömmer du mardrömmar:
Det händer ibland

Trivs du med ditt jobb:
Jadå det gör jag

Favoritlåt just nu:
Rihanna-Only girl (in the world)

Vad ser du om du tittar till höger:
Vårat barbord med katten på barstolen

Vad gör dig glad just nu:
Min familj

Vad ska du göra härnäst:
Inget, bara slappa i soffan

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Trött med glad

Favoritgodis:
Även här är det choklad och sega godisar

Kläder just nu:
Mysbyxor och tröja

Hur många kuddar sover du med:
Oftast två, men en tös har snott ena så nu är det en!

Spelar du något instrument:
Nepp

Morgon eller nattmänniska:
Morgonmänniska om jag måste välja

Vad är viktigast för dig:
Min famlj

Är du kittlig:
Ja, skulle tror det

Snarkar du:
Bara när jag är förkyld

Stjärntecken:
Tvilling

Äckligaste insekten:
Spindlar, och alla andra små jävlar

Stökigt eller välstädat:
Välstädat, men med ett barn i huset är det inte ofta det får vara så längre

Vad längtar du mest efter just nu:
Att slänga mig i sängen och få sova hela natten ostört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0