Pappa

Vad en massa snö det har kommit idag :O
Och kallt som satan är det.

Snart blir det kvällsmat här hemma, och trött är vi.

Pappas operation idag gick bra, har inte pratat så mycket med honom än.
Han orkar inte riktigt, han har väldigt ont.
Men det verkar som han skulle få komma hem redan imorgon.
Lustigt att de kan släppa iväg honom en dag efter sin operation och köra 40mil i denna snöstorm.
Men visst ska det bli kul att träffa min älskade pappa igen <3
Nu kan man andas ut, inte för att det var en komplecerad operation, men allt kan hända.
Bra jobbat pappa!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Okej, då lär vi nog ses där någon gång :)



Ja, jag frågade min barnmorska om det och hon sa att jag kan ha gått för länge innan jag testade så att hormonerna hade hunnit gå ner, men när jag räknade på det så måste jag varit mellan vecka 8 och 10 när jag gjorde det första testet som visade negativt, så det var ju inte för sent egentligen. Någon annan förklaring fick jag inte :/



Skönt att din pappas operation gick bra!



Ha en bra kväll!

Kram

2010-11-23 @ 17:50:50
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0