Bus och lek

Denna helg har varit underbar, skönt att fått komma iväg på en liten tipp.
Blev lite shopping i Mariebergs köpcentrum direkt igår, eller arken ja och karl shoppa inte så mycket, servetter på Lagerhouse, strumpor till Alva på Kappahl och hårspänne + strumpbyxor till Alva igen! Men däremot shoppa familjen Sjögren loss, både idag och även igår på hemvägen.
Vi fick med oss en taklampa till, ja Alvas rum, haklapp och ett fåskinn till vagnen.

Idag var vi på Bus och lek landet, i Örebro, tydligen det 5:e största i Europa. Och jag lovar, det var stort och så himla roligt. Tror nog jag hade roligare än Alva, haha. Men hon uppskattade det verkligen, fanns massa kul för alla storlekar. Måste vi verkligen göra om, både familjerna garva hela tiden :)
Åkte en jätte stor bullig rutschekana (stavas?) med Alva, flög en meter upp i ena gubblet så nu har jag skitont i röva och jag åkte den inte bara en gång heller, hehe.

Nehe nu ska karln och jag mysa ner oss i soffan och kika på Beck - Levande bergravd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0