Vinterjacka

Det ska nog jag plocka fram ur garderoben, fy bövelen vad kallt det är. Jag hatar verkligen att frysa, brrrr.

Eftermiddagen har spenderats i Mjölby med min mormor och gammelmorfar, alltså Alvas gammelmormor och gammel gammelmorfar, ni fattar va? ;)
Mormor skulle hjälpa honom med ett bankärende, då tog jag och Alva oss en runda i city. Strosa runt lite i kylan, till sist satte vi oss i bilen och åt mellis. Det var juuu kallt och bankärendet tog ett bra tag.
Åkte hem till han och hans sambo och fika lite.
Det var längsedan jag träffa dem, tänka sig att han är 91år, en hurtig sådan.

Imorgon är det dagis igen sen kanske vi skulle ta en tur till familjen Sjögren!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja de är verkligen kallt ute nu!!

NI är så välkomna hem till oss anytime!! :)

Kram

2010-10-13 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0