Mys!

På eftermiddagen har vi spenderat några timmar med Kim och Leah, riktigt mysigt.
Så längsedan vi sågs nu, så det var verkligen på tiden.
Barnen lekte på bra, förutom att min lilla tokfia tog sig en tugga på Leahs kind, ajaj :(

Idag fixa jag bromsen på vår vagn, jätte seg, tydligen varit vanligt bland en del EmmaLjunga vagnar, men ändå, hallå, har en -11 modell, då borde de ju ändå vara bra. Men nu funkar den perfekt.
Fick även fotsäcken till vagnen som jag beställt, kan behövas nu när det börja bli lite kyligt.
På tal om beställt, har även hittat ett par vinterskor till Alva som jag skickade efter på Kalle.P, ett par svarta kavat, tydligen väldigt bra vinterskor, så dem fick det bli.

Ikväll är jag sååå trött, skulle vilja lägga mig nu, men ska väl hålla ut lite till. Tänkte hoppa in i duschen när Adde kommer hem från jobbet, vill inte göra det när jag är ensam ifall tösen vaknar. Ibland gör hon ju det.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0