Simhallen

Igår var jag och Alva med Annelie och hennes Elina nere i simhallen och bada. Men gud vad Alva älskade det, hon blev hel vild. slängde sig et fler tal gånger, tror hon svalde hela basängen ett tag.
Tror vi var i vattnet i nästan en timme, och skrutta lev inte alls glad när hon fick gå upp, hehe.
Måste göras om fler gånger för detta va populärt!

Ska snart åka med min morfar till det nya boende och kika, bli spännande att se hur fräscht det måste vara.
Har hjälpt min mormor lite på morgonen också.
Ska göra mig iordning nu!

Ha wen fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Lät roligt :D

2010-09-15 @ 10:59:49
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Fick reda på att simhallen har öppet på söndagar för babysim. Ska nog sören dit en sväng. Wilda älskar ju det

2010-09-15 @ 11:25:44
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0