Nervös

Jag börja verkligen bli grymt nervös inför vad som komma skall. Bebis kan komma precis när som och jag har börjat ställa in mig på veckan som kommer eller så är det bara önsketänkande.
Men sjukt nervös är jag som sagt, bara tanken gör att det pirrar i magen. Är så nyfiken på den lill* och hur Alva plutt ska reagera på ett syskon.

Ni som läser min blogg har säkert inte missat att Alva är galen i dockor och barnvagnar, hon tar ju hand om dem som det vore hennes små bebisar, så jag funderar lite om jag ska köpa en till docka åt henne. En som är lite mer bebisvarning, men napp och hela kitet. Just nu har hon en i tyg, en skrållan och en annan bebis docka.
Men vill att hon ska kunna göra allt med dockan som vi gör med bebisen tex bada den. Kanske kan bli en i påskägg? Ska nog slå till på det!

Imorgon är det mvc kontroll, spännande!

Kommentarer
Postat av: Liw

Du är inte ensam om att börja känna av nervositet. Vem sjutton är det som huserar runt där inne, hur kommer Mait reagera och hur ska förlossningen gå? Många frågor. Nu är det nära :-)



kram

2011-04-18 @ 09:07:41
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Lisa

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 13:52:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0