Premiär

Igår kväll var det dags för Alvas premiär i att få mageninfluensa.
Hon vakna runt kl22 och ropa på mamma lite ledset och när jag kommer in slår en sur lukt emot mig, spyor i hela sängen. Trevligt!
Lilla gumman var alldeles förtvivlad, stackars henne, jag tvättade av henne och karln fick ta hand om all tvätt.

Natten har varit lugnt, sovit som en stock hela natten, trodde den skulle bli full med spyor och ombyten men inte :)
Idag är hon pigg som en lärka och leker som vanligt. Dock har haft diarrè en gång nu på morgonen, men förhoppningsvis håller det på an vända.
Och håll era tummar att jag slipper få skiten, att vara höggravid och magsjuk är ingen bra kombo!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jäkla skitsjukdomar!!!!

2011-04-06 @ 12:55:29
URL: http://saratilling.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Jäkla skitsjukdomar!!!!

2011-04-06 @ 12:55:29
URL: http://saratilling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0