Bebis kläder

Igår efter att jag, karln och Alva varit på en liten promenad (hon gick nästan hela biten själv) svängde vi förbi vårat förråd. Fick med oss alla bebiskläder in med strl 50,56 och 62. Vilka minnen.
Nu har jag slängt in allt neutral i tvättmaskinen, sen ska det bara torka och sen in i nya bäsen garderob där jag gjort en plats :)
Som tur är var vi smart och la alla kläder i plastbackar i förrådet, ville inte göra misstaget och läggat i kartonger där det kan bli en massa lukt.

Denna gång fundrar jag på att köpa en pojk och flick uppsättning och ta med mig till BB, alltid kul att skylta lite med könet :)
Vet att jag var så stolt när Alva föddes och fick en rosa lapp som sattes på den lilla bädden, hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0