Helgen

Snabbt helgen försvinner iväg :/
I fredagskväll var jag och Manuela hemmbjudna till Sofia som fyllde år i veckan, där bjöds det på en massa gottigheter. Kul att träffas vi flickor utan våra underbara barn. Bara ta det lugnt och prata. Tack.

Sedan på lördagen åkte vi med fam Sjögren till Linköping för en massa shopping, och det blev det med.
Alva fick en ny vårjacka, en rosa Fix istället för Villervallan, och nya vårskor. Ett par vita Nike skor med rosa detaljer på. Mössa och vantar till det. Så fint så.
Jag köpte en massa klänning till mig, Adde en fleccetröja och sen två bodys till bebisen i magen. En rosa och en blå, får se vilken det blir på BB :) Även par tossar så den inte fryser om fötterna.
En hel del på IKEA också!!

Igår blev det kalas för min svägerska som fyllt 16år, Grattis Sanna. Och Adde hjälpte mina föräldrar med att flytta.









Ja, hon får smaka lite chips ibland som lite helgmys men absolut inget godis har hon fått än. Hon dricker inte ens saft och knappt mjölk. Så lite chips kan nog inte skada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0