God frukost

Har precis svullat i mig en brak frukost på rostade mackor och kall o`boy, så gott.
Men just nu känner jag mig spyfädig, ätit för mycket kanske :)

Eentligen ska jag försöka hålla mig lite nyttig så jag slipper gå upp så jädrans mycket denna gång, men vad fan, sista gången jag kan unna mig, ska bara ha två barn en min plan. I alla fall på väldigt länge, nu räcker det på ett tag. Två barn på två år, nu vill jag ha min kropp i fred och gärna gå ner några kilo och känna sig lite snygger hehe.
Så nu ve ni det!

Planen var att vi på morgonen skulle börja renovera i Alvas rum, men karl ligger ju fortfarnde och sover den latmasken. Ska jag sparka upp honom kanske? Skickar in katten :P
Sen blir det att luncha och shoppa lite på stan med Kim innan det är dags att hämta våra små hjärtan.

Tessan 12veckor :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0