Graviditetspenning

som det så fint heter nu.
Detta skicka jag in papper på om ansökning för över en månad sen, nu fick jag hem ett brev från försäkringskassan att det tar yttligare ca 1månad innan jag får mitt beslut!
Fattar inte varför, de ska utreda vilket inkomst och skit jag har, men vad fan har pratat med f-kassan flera gånger om detta. Skulle få samma som innan på grund av att jag är inskriven i arbetsförmedligen.
Orka!?
Första jag gör imorgon är att ringa dem och fråga vad fan problemet är?? Får jag detta beviljat så går jag hem redan den 22feb, jag har inte tid att vänta!!!!
Inte så kul att gå hem och tro att man får det och sen får man avslag på det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

men fy så jobbigt!!! när rekomenderar dom att skicka in sånt? Jag lär ju glömma :=) HAHA...



Hoppas verkligen du får gå hem!! JAg ska hålla tummarna! Jag slår en pling imorgon, är ledig då.. ringer när jag vaknat till liv :)



Kramen

2011-01-26 @ 22:59:00
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Fia

Dåligt av dom. Va precis samma sak för mig båda gångerna. Gick hem ändå då vi inte får arbeta som gravida på mitt jobb så dom hade ändå inget val =)

2011-01-26 @ 23:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0