Mage v28

Kulan v28

Har nog berättat tidigare att jag har haft en massa sammandragningar sen en bra tid tillbaka. Nu i helgen blev de betydligt starkare, liknade förvärkarna jag hade en vecka innan Alva föddes. Alltså rätt kraftiga.
Så idag och imorgon är jag sjukskriven från jobbet, Bm som rådde mig till det och ska villa och ha koll på min "sammandragningar" men skit svårt ju. Helst av allt vill jag upp på en kontroll så man vet att allt är som det ska! jaja, fanns ingen tid för mig, blirb det värre så skulle jag höra av mig!

Nehe nu ska jag till affären och handla lite käk, blir lax ikväll, mums! och kanske..... lite choklad. Fan jag vet, ska inte,men kan inte låta bli!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj då!

Ta det lugn och ta hand om dig.. å inga tunga matkassar! När är det tänkt att du ska gå hem nu igen?

Åt precis en marabou å de är vi helt klar värda så mumsa på du.. i vår kommer vi ändå bli vältränade ;)

Kram

2011-01-25 @ 20:27:13
URL: http://blondwisdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0