Fixering och skor

Kom en timme försent till Bm idag, skulle vara där vid kl8 istället för kl9, men de hade tid med mig ändå, skönt :) Dessa möten ser man ju fram emot.
Bebis har nu fixerat sig, hjärtljud låg på 140 och mitt sf mått på 32cm. Allt såg perfekt.
Blev lite paff när hon sa att den var fixerad så här pass tidigt nu när man är omföderska, eller har väl trott det, har kännt trycket och ilningarna i den heligaste regionen om man säger så hehe!
Men det är skönt att den nu har bestämt sig att huvudet ska ut först :)

Efter besöket åkte vi i familjen till stan, skulle köpa oss nåt varsitt plagg till imorrn då det vankas 30års fest :)
Men vem tror ni vi shoppade till? Ja, Alva. Hitta ett jätte bra erbjudande på Team Sportia, ett mys set och skor i Adidas för bara 399:-, kunde inte låta bli då det var så billigt. Alva behöver ett par skor till och kläder kan man inte få för mycket av :)



Sen fick hon ett par Jeggins från Lindex, men det var planerat, hon börjar växa ur sina byxor, igen!
Om jag och adde fick nåt?? Nej! Eller karln fick med sig öl från systemet.

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Haha, jag skrev inget om det BM besöket i ett inlägg för jag var där 5 min, kissade, hon kollade tryck/hjärtslag och SF sen gick jag. Hon var försenad och jag hade brått till bussen.. Allt såg bra ut och här har bebis varit så nära fixerad det går i över en månad, tror dock den fixerade sig dagarna efter besöket hos BM för nu har jag en kokosnöt mellan benen sedan två veckor tillbaka...



jag känner mig annars ganska lugn, ut ska den ju, sen att det gör ont är ju övergående..



kram

2011-03-18 @ 20:10:13
URL: http://www.liwetochvardagen.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Va skönt att bebis är på plats. Hoppas den stannar där nu. Och härligt att allt ser bra ut också för den delen=)

2011-03-19 @ 09:24:33
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0