City Gross

Där har vi varit idag och handlat en massa krubb, så nu har vi så det räcker hela månaden hoppas jag ;)

Snart bege mig till förskolan och hämta Alva, sen vidare hem till Sofía och busa lite. Över en månads barnen träffades, så det ska bli så kul!

Imorgon är det dags för 6månaders läkarbesöket, ska bli spännande att se vikt och längd med.
Meya är inne i en riktig knölar fas nu, hela nätterna håller hon på. Låter, sprattlar, vänder sig till mage för att sen inte kunna komma tillbaka till rygg. Stoppar in nappen hundrs gånger men åker ut lika snabbt. Inget roligt som ni kanske förstår. Men detta är bara en period, SNART är den över :)
Men tror hon åker in i sitt rum denna vecka, hon vaknar av oss och jag vaknar av henne vid minsta lilla rörelse.

Detta skiljer sig från mellan bägge mina döttrar, Alva var inte ett dugg rörlig i sängen, hon låg där hon låg typ. Medans Meya sprattlar, vrider. vänder sig och ibland ligger hon med fötterna i fot ändan hehe!

Nehe nu går bussen snart! Tjiiing!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

På Wildas förskola FÅR de inte tillsätta socker i maten =) All mat lagas i köket och bara ytterst lite e nr är tillåtet

2011-10-26 @ 21:05:46
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0