Söndag!

Härliga dag! Njuter verkligen av hösten som enligt mig är favorit årtstiden.
Eller kanske ska säga, sensommaren/hösten!

Annars så har vi det lungt här hemma, barnen sover och vi kikar på tv, typ.
Nyss hemkomna från Fam Sjögren, käka lite och bara myste nu innan de far i väg till varmare ställen ;)

Alva är princip blöjfri, den enda gången vi tar på blöja är till natten och då är den oftast torr på morgonen. Har ej vågat ta steget än, orka kissiga sängkläder + att hon sover mellan oss större delen av natten. Inte så härligt att vakna upp alldeles varm och blöt ;)

Meya den lilla fisen växer så det knakar, äter gör hon också. Verkligen älskar att ungen äter avocado, det och banan är väl den bästa frukten till barnen när de är så små. Bara att skrapa ur!
Tycker jag ser tendenser till att hon vill ta sig framåt, men jag hoppas allt att det dröjer ett tag. Skönt när man vet, var man har dem!

Ska försöka komma ihåg lite kort nästa gång. Blev en blandad kompott det här!

Nu kallar tv:n igen, hej!

Kommentarer
Postat av: caroline

detta är lite av min favorit årstid med.



Jag bytte totalt bransch kan man la säga, från förskolan till Park Hotel haha men bara det är ett jobb är jag nöjd :)

2011-09-27 @ 12:32:02
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till två inom 16 månader

Jag förstår dig, det är skönt att veta vart man har dem :-)



Åh, jag vill se kort. Skynda skynda :-)



kram

2011-09-29 @ 21:10:04
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0