Onsdag 21mars 2012

Meeeen hallååååå! Här har det visst ekat tomt i tre månader, och nytt år har det visst gått och blivit.
Hoppas eran start på detta år har varit bra.
Våra har tyvärr mest bestått av sjuka barn, eller Meya, ska jag väl säga. Just nu lider hon av magsjuka men är på bättringsvägen, vi andra har än så länge klarat oss *peppar peppar*.

Ska göra ett nytt försök att ge mig in i bloggandet igen. Saknar`t lite.

Just nu har jag börjat jobba en hel del, passar på när Adde är ledig, så just nu går vi om varandra lite. Men tanken är att jag ska få in foten lite här och var så jobben finns när jag ska tillbaka på heltid igen.

Snart börjar min favvo serie, Grey`s anatomy, kommer uppdatera mer om mina små flickor imorgon, vart de har kommit den senaste tiden i sin utveckling osv.

 

God natt! <3

Kommentarer
Postat av: Carin

Vilken söt bild =)

2012-03-21 @ 21:20:45
URL: http://carinshjartan.blogg.se/
Postat av: Carin

Tack =) En del är systemkamera, men de flesta mobilen faktiskt

2012-03-22 @ 09:31:51
URL: http://carinshjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0