Vårskor

Sprang igenom stan igår med Alva, behöde köpa skor till Alva, även dop present till Noah som döps på söndag.

Dessa finingar hittade jag till barnen för ett bra pris.


Till Alva, hon fastna för dem direkt, vill knappt ta av sig skorna när vi är inomhus ;)


Och dessa till Meya, hade egentligen tänkt köpa ett par kavat skor. Men de här kosta hälften av de andra skulle kosta och dessutom lika stabila och bra som dem. Hon kommer att ha en röd vår jacka till, är lite av en matchnings nörd ;)

Hinner tyvärr inte blogga mer idag då jag börjar jobba kl14-21.30. Så på återseende!

Trevlig eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Liw

Vad kul att du bloggar igen. Precis som du jobbar jag så kommentarerna från mig kommer när jag har tid, läser gör jag dock på mobilen mellan kunderna i taxin :-)



Vilka snygga skor, vart köpte du dem till Alva?



kram

2012-03-22 @ 19:30:47
URL: http://Http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0