Fotat lite på förmiddagen!!

Tog lite kort under förmiddagen som jag tänkte dela med mig lite av.

Nån som har lust att hjälpa mig med hur man skyddar mina kort så ingen kopiera dem??
Sån här text på kortet??


Blink, blink


<3


Ser oskyldig ut :D


Det är sååå kul att stå!

Blev ju babysång på förmiddagen, alltid lika trevligt och uppskattat av Alva.
Hon blir helt slut efteråt och sover i flera timmmar.
Legat ute i vagenen i två timmar snart, ska nog ta in henne om hon i vaknar snart.
Livrädd att hon ska bli kall, men tror hon säger ifrån då hehe.
Blev ju ett stopp hos pappa/morfar där jag fick lite käk, mormor hade åkt till jobbet.
Slappat här och framför tv:n en stund, blir rastlös när Alva sover, är inte van, haha.
Nehe om man ska väcka tösen :S


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh vad stor hon har blivit!!! Tänk vad hon lärt sig en massa sen sist jag var hos er... Nu sitter hon ju själv, och står själv med hjälp av tex bord. Shit alltså! Stora damen ju! ;)



Har du photoshop? Där kan man nog göra vattenstämlpar, annars tror jag inne på familjeliv om du lägger in bilder där så får du ditt nicknamne som vattenstämpel, har jag för mig?? Man får nog välja den inställningen tror jag, har för min min syster har så på sin sida?



Hade ni kul ute sen? tänkte ringa dig idag, men tiden sprang iväg, får slå en signal någon dag... :)



Kramar

2010-02-02 @ 18:55:55
URL: http://Trulllsan.blog.se
Postat av: caroline

Tack så mycket :)

Sök på vattenstämpel på Google så kommer det upp hur man gör. Lite invecklat att förklara, jag har precis själv lärt mig :)

2010-02-02 @ 21:00:36
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Benny

Mitt lilla barnbarn,du ska vet hur mycket jag älskar dej,det var den lyckligaste dagen i mitt liv när jag fick veta att jag skulle bli morfar & Annika mormor,klart lyckligare blev vi när du kom till världen & vi fick gosa & pussa på dej lilla Alva.Älskar även min lilla dotter,jag är så glad för att ni finns mina små barn(Tobbe & Danne)Louise & lilla Alva.En fin & bra svärson har vi också fått som vi är tacksamma för & duktig.Vi älskar er kom alltid ihåg det.Mvh PAPPA

2010-02-06 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0