Leahs dop

Idag ska vi väg och kika när Leah döper sig, eller prästen döpr henne rätt skrivit.
Ska bli jätte kul, bara min fis uppför sig väl.
Hon har såna sidor ibland, hihi.

Igår var det party, men först middag hemma hos Fanny.
Jisses vilken god mat hon bjöd på, förrätt, varmrätt och efterrätt.
Mumsigt.
Kan ju säga att ja ha nog inte gått ner denna vecka heller :(
Får se på Tisdag.

På Harrys var det sååå mkt folk, för mkt enligt mig.
Gick ju knappt att ta sig nånstans.
Men träffa mkt folk man kände och kul hade jag.
Förutom när de kommer fram brudar som ska hålla på att mucka.
Och min svägerska va de på, men som jag sa igår man muckar inte med min svägerska.
Då får de se en arg mamma med hormoner.
Men lite kul var det, sitter i lite sen jag var fjorti själv :O

Alva har sovit hela 9timmar i natt, på raken alltså.
Gjorde hon sist med jag var ute på galej.
Lustigt,jag är ju inte direkt utsövd, haha.

Dags att laga mat och sen göra oss iordning till dopet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0