Bitboll

Funderar lite :)

Alva sitter nu i sin babysitter och biter på sin älskade bitboll och pratar samtigt :)
Hon pratar konstant nu för tiden och vad här härligt det är och höra, pratar hon inte så är det skrik sim gäller, inte tyst en minut. Det är min tjeja de :)

Snart kommer Kim och Leah hit, ska bli jätte kul. En impuls träff. Vi tyckte det var onödigt att vi satt på var sitt håll i vår ensamhet när våra karlar är på jobbet.
Hoppas hon kommer snart.

Tvättade förut och tror ni inte rören hade åkt i sär, vatten precis överallt, var som man kunde bada där inne, så jag har svabbat en del kan jag lova.
Som tu är var svabbhinken och en träningsväska under, så det mesta hamna ju där i, men men, bara gilla läget :D

Aha nu börjar en viss dam gnälla lite, ska väl ge henne lite uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: Naimi :)

hon e så söt :) va e de för bitboll? har nog aldrig sett :P

tänkte på en sak, kan vi inte samla ihop lite mammor nån gång o åka till simhallen? vore trevligt tycker jag =p

2009-11-24 @ 11:28:15
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0