Tålamod!

Märker att mitt tålamod har börjat tryta, min skrutta har gått in i någon extremt jobbig fas. Knölar dygnet runt i stort sätt, vet nog inte själv vad hon vill riktigt.
Tycker så synd om henne..... och mig själv!
Sover ca 1-2timmar i sträck på nätterna, sen är det dags att börja knöla, slår med armar och gnäller och tillsist skriker hon.
Börjar känna att man inte får sova ordentligt för tålamodet börjar försvinna nu, tjutfärdig, usch.
Min älskade lilla dotter, går ju inte va arg på henne :)

Klart Adde hjälper till, men han jobbar ju heltid och den här veckan jobbar han över också, blir alltså 9-21, funderar på att börja med ersättning igen, kanske är det som är problemet??

Blev visst lite tråk inlägg, och bara så ni vet älskar jag min dotter mest av allt, men ibland blir man bara trött!
Har även så jävla ont i mina tår, ska få en tid nu till att operera bort tånageln :(
Blir inte mkt promenader då inte!

Kommentarer
Postat av: Naimi :)

jobbigt.. nellie var lika dan ett tag men för våran del gick det över på ett par veckor tro ja, hoppas de blir bättre för er snart:)

2009-11-11 @ 15:14:38
URL: http://nelliesmamma.babyblogg.se
Postat av: Fanny

Alva kanske inte är tillräckligt mätt? hon växer ju mer och mer och hon kanske inte håller sig hela nätterna, du sade ju att hon vart så trött av ersättningen en annan gång, testa! Det är säkert värt det och ni kanske kan sova mera båda två?=). hoppas operationen går bra=/ låter lite läskigt. puss o kram

2009-11-11 @ 17:32:09
Postat av: Fiii

jag tror på ersättning. Vincent va likadan förut.. sov inte som han skulle och var jätte gnällig.. trodde de va magont först men de visade sig att han inte höll sej mätt på min mat. :/

kram

2009-11-11 @ 18:47:24
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii

han får båda delarna dock har de blivit så att jag inte har så mycket mat på dagarna så de blir mest kvälls snuttande.. ger lite ersättning innan läggdax så får han tutta sej till sömns när han fått i sej ordentlig sen sover han runt 5 timmar innan han vaknar igen. =)

Ja de va så lite så =)

Jo det går bra.. han har blivit lite förstoppad av all ersättning så nu går vi laxering och laktulos ett tag. sj då?

kram

2009-11-11 @ 22:18:32
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0