Fotobok

Japp det stämmet, har börjat fixa men en fotobok, jätte skoj,men det tar sin tid. Började med en igår, Alva sov ju 5tim mitt på dagen, så ja hann ju en del :)

Idag har man varit iväg och gått en promenad med hunden, Alva och mormor. Sedan blev det babysång, lika skoj som vanligt. Sofia och ja bestämde oss efter sången att bege oss in till stan och äta lunch, tar ju ca 45min att gå. Så vi lunka dit, käka och kika lite på gina och hm. Sen blev det dags att bege sig hemåt och då gick jag med :) Har väl gått i nästan 4tim sammanlagt idag, duktiga jag.

På lördag blir det förmodligen ullared för oss, är lite skeptiskt med att åka med lilla Alva men BVCsköterskan tyckte inte att det var någon fara så jag får helt enkelt lita på henne. Har själv tänkt när man gått på ullared när man ser alla mammor med sina små barn, va fan gör de där?? Nu ska man själv vara en utav dem :D

Kommentarer
Postat av: anna

ja va precis likadan innan ja fick teo, men när vi va iväg i somras gick de jättebra ;)

2009-10-13 @ 16:15:09
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: sandra

Ah fotobok, typ en sån jag gjorde om Jonny och mitt första år tillsammans? När jag få barn kommer jag också att göra en för varje år eller nått sånt, är kul att sitta och pyssla med :) hehe... Finns ju hur mkt som helst att köpa, kan tipsa om att de fanns en hel del nere i Ullared :D



Och klart du kan ta med dig Alva ner dit, Ingen fara, ni går ju med henne samt så är det ingen som flåsar henne i ansiktet direkt... så var bara lugna :) Saknar er massor!!! kramar

2009-10-13 @ 20:40:53
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0