Kurr Kurr

Min mage kurrar visst lite, men blir inget mer i den ör ens det är dags för lite lunch.
Ska väga mig idag, så blir att hålla igen lite hehe.

Alva och jag ska träffa Manuela med sin Michelle på en promenad efter lunch, ska bli trevligt, bara det inte börjar regna.
Skulle ses alla mammor hemma hos henne, men var ju inte någon som kunde :(
Men jag och Manuela ses ialla fall.

Fnderar även på att slänga i lite färg i mitt jätte tråkiga hår, sen är ju frågan, ljusa slingor eller om man ska färga det mörkt? Vill ju gegentligen ha ljusare hår, slinga tillbaka till min vanliga hårfärg. Men gör ju såå satans ont med slingor, alltså när man drar igenom dem, är färdig på att mörda nån vi det tillfället.
Ska man vaa fin får man lida pin, eller vad säger ni??

Hepp, ses!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej gumman.

Du behöver ju verkligen inte dra ut slingor om du tycker det gör så himla ont, gör i folie då istället som frisörerna gör. man kan ju göra många o små slingor för det.

=) puss o kram

2010-04-06 @ 11:22:21
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Svar: Tack!

Allt bra med dej idag?



Kram Savefors♥

2010-04-06 @ 13:30:14
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Ljusa slingor tycker jag! Nu när våren är här och snart är det sommar och allt. =)

kram

2010-04-06 @ 15:13:34
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0