Lucia

Idag har man tagit semester från jobbet, ska jag titta på min älskade tös ikväll när hon ska lussa på dagis :)
Och det vill jag verkligen inte missa!

Har inte skrivit på länge, men har jobbat och slitit.
Varit en sväng i Linköping och shoppat lite ihelgen och igår var jag på Perfect home party hos Kim, jätte trevligt.

Veckan som kommer finns inte så mycket bestämt än, jobb ihelgen ialla fall. Tredje på raken nu, jobbat lite extra veckan som var, gött när kulorna kommer in, hihi.

Nehe ska ta tag i städandet innan det är dags att hämta Alva på dagis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 14:21:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0