Ultraljud

I måndags var vi i väg på Ultraljud. Jag var något nervös denna gång, inte kännt av bebis så mycket än, ibland veta jag inte om det är inbillning. Kanske bara är en lugn lite kotte där inne ;)
Hade även bestämt oss för att kika på könet.

Vår bebis <3

Det första jag kolla efter var såklart att hjärtat slog, och det gjorde det, något lättad.
Sen var det bara att gå igenom kroppsdel efter kroppsdel, jobbigt när barnmorskan är så tyst emellanåt, säg nåt för tusan!
Men allt såg fin fint ut, så allt vekade vara bra. Jätte skönt att höra.

Och sen till könet, gick tyvärr inte att se. Först låg bebisen helt fel och sen nästa gång hon skulle kolla knep den med benen.
Blev lite besviken, men intalar mig att det var menat, att vi inte skulle veta alltså!
Så får bli en överraskning denna gång med :P

Men tippar dock på en pojk, vad tror ni??


v20

Kommentarer
Postat av: Kim

Wow! blir ju fan tårögd här! det ligger ju faktiskt en liten människa i din mage <3 en liten åke kanske ;)

2010-12-01 @ 22:11:51
URL: http://kimpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0