Samtal med Bvc

Tack för all respons jag fick angående inatt och min tös lilla mage.

Prata med bvc och jag ger nog förmodligen för mycket fullkorn till henne.
Fick även vå svar på min blogg att jag skulle testa som bvc sköterskan sa 6månaders gröten, skulle testa den först, funkar de inte med det skulle jag byta ut vällingen med.
Det står ju anvisningar med månder på alla varor och naturligtvis följer jag dem, för jag har tänkt att Alva kanske inte lir lika mätt om hon inte får för tex 8månader, hon är ju snart 9månader.
Men det hade ingen betydelse, bara att öka på mängden mat iaf.

Så ska ner till affären och inhandla gröt UTAN fullkorn, och hoppas att alla gaser ger med sig :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: unique

Det med fullkron kan nog vara en bra ide´. Hoppas magen blir bättre.



Ja, USA har alltid varit en dröm för mig. Nästa gång får det bli New York

2010-03-30 @ 16:58:31
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0