Första bissingen

Dett är en stor dag för Alvas stolta mamma, hon har fått sin första TAND!!
Bara 10månader, men som de säger, bättre sent än aldrig :)

Känner ju i munnen ganska mycket för jag sett at de varit på väg och imorse upptäckte jag att det var vasst.
Fasen vad vassa de är :P
Hur kul som helst, att så lite kan göra en så glad :)

Idag har jag annars haft sovmorgon, vakna kl10 i ren panik, är inte van att sova å länge, känns som man sovit bort halva dagen, hehe.
Kim och Leah har även varit här på besök, barnen har lekt och vi har snackat skit, promenarat och syndat med onyttig mat.
Mina föräldrar kom även en sväng!

Imorgon är de avslutning på Babysången, jätte tråkigt.

Hepp ska läsa lite bloggar, inte hunnit det idag!!


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Jag fick min första tand då ag var 1 hahaha Har hon inte mått dåligt av den? Magproblem, gnällighet?

2010-05-11 @ 10:42:32
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0